Novetats Cloenda Campionat 2010 a Valls. Límit d'inscripció menors de 12 anys: dia 16 de març Imprimeix
dimecres, 9 de març de 2011 20:25

Respecte al programa de la Cloenda del Campionat de Catalunya que se celebrarà a Valls el proper dia 20 de març s'afegeixen els tres punts següents:

  • Al següent enllaç trobareu el VIDEO PROMOCIONAL de la Cloenda de Valls: http://www.youtube.com/watch?v=oXh2RzwUWTw

    No us el perdeu!

  • S'amplia el Concurs de Colles 2.0 a nens i nenes d'entre 6 i 12 anys amb les següents puntualitzacions:

    • Per a inscriure's, el nen/a haurà d'enviar un correu a l'adreça ciber.colles.valls(a)gmail.com amb les següents dades:

      • Nom i Cognoms
      • Edat
      • Població
      • Colla en la que balla
      • Nom i Cognoms d'una persona responsable del nen/a
      • Telèfon mòbil de la persona responsable
      • Adreça de Correu del Responsable
    • Amb els nens i nenes inscrits/es, l'organització muntarà colles el més heterogènies possible pel que fa a procedència i colla de competició. A cada Colla 2.0 se li assignarà un color. Aquest color serà alhora el nom de la Colla i el Crit de guerra. A més, cada nen haurà de portar alguna PEÇA DE ROBA del COLOR corresponent.

    • La persona responsable que s'apunti amb el nen/a, podrà ser responsable de més d'un nen/a alhora pel que fa a la inscripció. El dia del concurs se li podrà assignar una colla qualsevol de nens i nenes per a que l'acompanyi, ajudi, controli i vigili durant el concurs, i si cal, també ajudi a comptar i/o interpretar la sardana.

    • Cal recordar que no està permès que els menors de 12 anys utilitzin les xarxes socials.

  • La DATA LÍMIT per a inscriure's al Concurs de Colles 2.0 és el Dimecres dia 9 de Març, a les 18:00 h per als majors de 12 anys, i una setmana més tard per als menors de 12 anys: el Dimecres dia 16 de Març. El concurs de Colles 2.0 es farà a la Plaça del Pati de Valls. Per a més informació consultar el programa de la Cloenda 2010.